Πολιτική Ακύρωσης-Επιστροφών & Υπαναχώρησης

Σύμφωνα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων που εμπορευόμαστε, εάν παραλάβατε κάποιο προϊόν που είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του. Πιο συγκεκριμένα:
Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε), για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους, είναι απαραίτητο να πληρούνται οι παρακάτω όροι:

  1. Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  2. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν, το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:
    • Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
    • Να έχει όλα τα σήματα – αυτοκόλλητα του
    • Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.
  3. Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από την ELECTRIC POWER BIKES.
  4. Το λάθος σταλθέν προϊόν – διαφορετικό μοντέλο από αυτό που παραγγείλατε, αντικαθίσταται μόνο με το μοντέλο προϊόντος που αρχικά παραγγείλατε.
  5. Σε περίπτωση που παραλάβατε ελαττωματικό προϊόν και εφόσον διαπιστωθεί ότι το ελάττωμα δεν προξενήθηκε κατά τη μεταφορά, τότε  το προϊόν επισκευάζεται σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο info@epb.gr, ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας.

Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ. Η ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΡΑΙΝΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Στέλνετε το δέμα με μεταφορική εταιρεία, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών ELECTRIC POWER BIKES, Πλωτάρχου Μαριδάκη 5, Σούδα, ΤΚ73200, Χανιά, τηλ.2821049722

Επίσης για την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να συμπληρωθεί και να υπογραφεί η παρακάτω δήλωση υπαναχώρησης:

Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης από συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος και εξ’ αποστάσεως
(ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ B΄ ΤΟΥ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ Ν. 2251/94)

Συμπληρώστε και επιστρέψτε το παρόν έντυπο μόνο εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση)

– Προς: [συμπληρώστε εδώ τα στοιχεία του προμηθευτή]
ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
• ΟΔΟΣ:
• Τ.Κ.:
• ΔΗΜΟΣ:
FAX (εάν υπάρχει):
E-mail (εάν υπάρχει):
– Γνωστοποιώ/Γνωστοποιούμε (*) με την παρούσα ότι υπαναχωρώ/υπαναχωρούμε (*) από τη σύμβασή μου/μας (*) πώλησης των ακόλουθων αγαθών (*)

– Που παραγγέλθηκε(-αν) στις –/–/—- (*) / που παρελήφθη(-σαν) στις –/–/—-(*)- Συμπληρώστε εδώ τα ατομικά σας στοιχεία
ΕΠΩΝΥΜΟ:
ΟΝΟΜΑ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
• ΟΔΟΣ:
• Τ.Κ.:
• ΔΗΜΟΣ:
ΤΗΛΕΦΩΝΟ (προαιρετικό):
E-mail (προαιρετικό):

– Υπογραφή καταναλωτή(-ών)
– Ημερομηνία –/–/—
——————————————————-
(*) Διαγράφεται η περιττή ένδειξη.
* Παρακαλούμε σημειώστε πως τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρησή μας μόνο σε περίπτωση που έχετε παραλάβει διαφορετικό μοντέλο προϊόντος από αυτό που παραγγείλατε λόγω υπαιτιότητας της εταιρείας μας. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνουν τον αγοραστή.

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν μόνο στην περίπτωση που παραλάβατε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επιστρέψετε το λάθος προϊόν εντός 7 (επτά) ημερών στην εταιρεία μας, αφού πρώτα μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή στο info@epb.gr και μαζί με το προϊόν να επιστρέψετε την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο. Όταν παραληφθεί το λάθος προϊόν από την εταιρεία μας, ελέγχετε εάν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση με αυτήν που ήταν, όταν έγινε η αποστολή προς τον πελάτη και στη συνέχεια αποστέλλεται το σωστό προϊόν στον πελάτη.
Εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό και αφού διαπιστωθεί ποιο είναι το ελαττωματικό του εξάρτημα και ότι το ελάττωμα οφείλεται σε εργοστασιακή αστοχία και πληρούνται οι όροι της εγγύησης, σας αποστέλλουμε δωρεάν ένα νέο εξάρτημα – ανταλλακτικό, για την αποκατάσταση του ελαττώματος.

Σε περίπτωση που έχετε παραλάβει το προϊόν που έχετε παραγγείλει και το προϊόν βρίσκεται σε κατάσταση καλής λειτουργίας δεν γίνεται δεκτή από την εταιρεία μας η επιστροφή του προϊόντος, παρά μόνο κατ’ εξαίρεσιν και και εφόσον συντρέχουν σοβαροί λόγοι για την επιστροφή ενός προϊόντος, μετά από εξέταση όλων των δεδομένων της αίτησης επιστροφής από την εταιρεία μας και εφόσον η εταιρεία μας κρίνει, ότι θα πρέπει να γίνει η επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης σε περίπτωση που έχει αποσυσκευάσει το προϊόν, υποχρεούται να συσκευάσει το προϊόν όπως αρχικά ήταν συσκευασμένο και να το παραδώσει στη μεταφορική εταιρεία. Μετά την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία μας, ελέγχεται το προϊόν και αν βρεθεί στην αρχική του κατάσταση, όπως ακριβώς ήταν πριν την αποστολή στον πελάτη, πιστώνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστραφέντος προϊόντος, τον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Το χρηματικό ποσό που επιστρέφεται σε αυτή την περίπτωση στο λογαριασμό του πελάτη είναι η αξία του προϊόντος μειωμένο κατά το χρηματικό ποσό που πλήρωσε η εταιρεία μας σε μεταφορικά έξοδα για την μεταφορά του επιστραφέντος προϊόντος από την έδρα του πελάτη στην έδρα της εταιρείας μας.
Σε περίπτωση που το επιστραφέν προϊόν δεν βρεθεί στην αρχική του κατάσταση, όπως ακριβώς ήταν πριν την αποστολή στον πελάτη, κοστολογούνται οι φθορές που έχουν προκληθεί από τον πελάτη και αφαιρούνται και αυτές από το επιστρεφόμενο ποσό.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα: 2821049722 και 6972053010.